14.7.16

Portrait of the Soul (Raw Material II) / Ψυχής Πορτραίτο (Ακατέργαστο υλικό ΙΙ)





So eventually you did wake up
Seeing what you were ignoring before
Mesmerized, you asked me to be naked
Grabbing that pen of innocence
The very same one that I used to rape the paper some moments before
Shoving it deep into my chest
Dissecting my skin and cracking my bones
Allowing my physical self to be peeled gently
My soul leaving naked



While you asked me to stand still,
I had nowhere to go
My soul is not used on moving
Let alone posing for strangers


But there you started painting it
Letting small smirks of sunshine
Departing from your mouth and covering my nude ego,
Making it unable to react



Upon finishing, you asked  me to watch
How the lines had the colors of me feelings
And then I did realize
How different and ugly I was depicted in your eyes
How the idea of me, was vanishing in the summer’s breeze
That was flowing through the open door.
Ξύπνησες, τελικά
Αντικρίζοντας ότι αγνοούσες μέχρι τώρα
Σχεδόν μαγεμένη, μου ζήτησες να γυμνωθώ
Ενώ άρπαξες το μολύβι της αθωότητας
-Το οποίο είχα χρησιμοποιήσει στιγμές πριν για να βιάσω το χαρτί-
Και το κάρφωσες βαθειά στο στήθος μου
Ανατέμνοντας το δέρμα μου και τα κόκκαλα μου σπάζοντας,
Επιτρέποντας τον σαρκικό εαυτό μου να ξεφλουδιστεί απαλά,
Την ψυχή μου αφήνοντας γυμνή.


 Μου ζήτησες να μείνω ακίνητος
Αλλά δεν είχα και που να πάω
Η ψυχή μου στην κίνηση δεν είναι μαθημένη
Ούτε στο να ποζάρει για ξένους


Και να ξεκίνησες να σχεδιάζεις
Αφήνοντας μικρά φωτεινά χαμόγελα
Να αναχωρήσουν από το στόμα σου και να σκεπάσουν το ακάλυπτο εγώ μου
Καθιστώντας το ανίκανο να αντιδράσει


Όταν τελείωσες, μου ζήτησες να παρατηρήσω
Πως οι γραμμές είχαν τα χρώματα των συναισθημάτων μου
Και μόνο τότε συνειδητοποίησα
Πόσο διαφορετικός και άσχημος απεικονιζόμουν στα μάτια σου
Και πως η ιδέα μου εξαφανιζόταν με το καλοκαιρινό αεράκι
Που έρεε στο δωμάτιο από την ανοικτή πορτα.





Teknaf, June 2016 (Exact date missing)

Δεν υπάρχουν σχόλια: